finafredag

2011-06-10 / 10:43:57
Gud som jag längtat efter denna dag.. Längtar tills jag slutar och jag äntligen får åka hem och ha helg!

Vädret är alldeles underbart idag och jag hoppas för allt i världen att det håller i sig hela helgen..

Imorgon vankas det som sagt grillning och då vill vi helt klart ha fint väder. Längtar som en tok till imorgon. Känner på mig att det kommer bli supermysigt :)

På förmiddagen tänkte jag kika på fotboll på Lövsta då mitt kära Strömsund gästar ön för att spöa Frösö IF. Så kom dit och heja fram till en vinst!

Uppdaterar något senare

Tänkte även försöka ta tag i mig själv och ladda upp lite bilder från den senaste tiden..
Bla från vistelsen i Tierp men även från min och Victors mysiga dag på frösöberget!

Ha en bra dag läsare!

PUSS

victor ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback