finlördag

2011-06-18 / 14:00:37
Började med att jag vakna rätt tidigt, vid 8-9.. Sen vakna jag till helt kl 9 och drog mig till halv 10 då Victor kom in för att säga hej då innan han åkte på jobbet.
Tänkte då bara slöa några minuter till sen kliva upp i tid för en gångs skull. Men tror ni de gick bra eller?
Somna om och vaknade 10.50 i lite halvt panik då jag skulle möta Bea på stan kl 12. Hoppa upp ur sängen och slängde mig in i duschen.
Hann t.o.m ta e lite lugnt sp vart ändå ingen stress för att hinna ner på stan, som tur va..
Mötte på Bea på pause för en fika och massa prat. Alldeles jättemysigt!
Tog en kik på stan och jag lyckades fynda en rosa tubtopp innan vi sa hej då.
Sitter nu hemma och väntar på att min fining ska komma hem från jobbet. Pussa lite på han innan han ger sig av för en helkväll med jobbet.
Frågan är vad jag ska sysselsätta mig med hela kvällen. Borde städa, roligt?
Kanske hyra en film och en god fruktsallad? Lät mer lockande !

På återskrivande

PUSS

victor ♥

Kommentarer
Postat av: emilinda

om ja hade varit piggelin hade vi kunnat hänga ikväll hjärtis! <3

2011-06-18 @ 14:40:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback