ingen vidare dag

2011-06-07 / 13:55:17
Mår inte bra såna här dagar..
När det spöregnar och åskar ute och jag måste sitta vid datorn.
Följderna på de blir att jag är livrädd, mår illa och har sjukt ont i huvve. Förstår ni varför jag inte gillar såna här dagar?

Just nu vill jag bara sluta, så jag får åka hem och vila mitt huvud som gör ontontont..

Fick även veta idag att jag ska jobba i Ström imorgon. Känns bra och få veta såhär dagen innan. Detta endast pga att jag frågade själv. Hur hade de annars blivit? Gillar skarpt att man får veta saker !

Min vackra fina prins kom med en väldigt glädjande överraskning igår.. Vad det är, får ni veta senare idag eller imorgon. Beror på när jag vill avslöja de! Så bäst ni fortsätter kika in här så ni får veta ;)
Kan ge er en ledtråd, det är:
Endast 36 dagar kvar!

Någon som har en aning vad det kan vara?

PUSS

victor ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback