längtar

2011-06-28 / 11:44:11

Tisdag och enbart tre mornar att behöva kliva upp innan det är helg..
Tror jag börjar bli lite förkyld eller något. Har ont i huvvet och i halsen plusa att jag känner mig allmänt hängig. Kul och sitta på jobbet då! Inte!

Men men snart helg så då får jag ladda batterierna igen! ;)
Nästa vecka blir bara 3½ arbetsdagar för mig eftersom vi åker ner till halmstad redan på torsdageftermiddag..
Gud som jag längtar tills semestern! Prova bikinis och klänningar igår.. Ska bli så skönt att få vara ledig och bara vara.. Vi har planerat lite grann vad vi ska göra, men inte hela veckan. Blir i alla fall någon dag på tylösand, någon dag i Göteborg på Liseberg, några dagar i Stockholm och kanske på vägen till huvudstaden stanna till i Norrköping på Kolmården. Men vi får se helt enkelt. Sen ska vi ju, som ni förmodligen redan vet, kolla på Håkan Hellström. Underbart! Veckan kommer bli den bästabästa på väldigtväldigt länge..Men ska inte längta för mycket, för "Vips" så är den lediga veckan slut..

Uppdaterar något senare

PUSS

victor ♥


du är den finaste jag vet ♥


Kommentarer
Postat av: Emelie J

Haha vem vet - när du ligg där på Tylösand kanske en viss Fredrik Ljungberg dyker upp :D - har ju hänt förr ;)

2011-06-30 @ 16:22:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback