saknar och älskar

2011-06-13 / 12:15:54
Idag saknar jag min familj..
Min fina pappa var nyss in här på jobbet och sa hej, det får mig fortfarande att le..
Hela morgonen har jag suttit och tänkt på vilken underbar familj jag har och frågat mig själv vad tusan jag skulle vara utan dom.
Min bror är, har och kommer alltid vara en av mina förebilder. Han är en av dom viktigaste och bästa människorna i mitt liv. Så ni kan bara gissa att det känns jobbigt ibland att han befinner sig på andra sidan jorden. Men så länge han har det bra så är jag nöjd!
På onsdag jobbar jag i Strömsund, så tror bestämt jag åker hem till Strömsund imorgon och sover där tills på ondag. Umgås lite med mamma och pappa och bara mysa.
Är inte allt för ofta jag är i Ström nu för tiden, men så är livet. Jag lever nu mitt liv i Östersund med min vackra Victor och mina fina vänner. Stortrivs verkligen och det säger jag inte bara för att det ska låta bra utan jag älskar verkligen mitt liv!

Oj vad sentimental jag blev. Men ibland får man vara de..

Jag älskar helt enkelt livet, Victor och min familj! ♥

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback