tråkigt väder?

2011-06-30 / 08:47:52

God morgon läsare!

Blir dåligt less på vädret?
Får panikångest av att behöva sitta inne idag när de är såhär fint väder. Vilket händer ungefär 10 dagar om året. Känns otroligt uppmuntrande.. Men ni får väl ha så trevligt idag alla arbetslösa eller lediga! Njut lite åt mig me!
Själv sitter jag inne på jobbet och har bunkrat upp med halstabletter för brinnande livet. Fick panik när jag vakna i morse då jag insåg att hela halsen hade svullit igen och jag knappt kunde andas. Så är inte fallet nu. Utan nu kan jag andas utan några som helst problem men jag har fortfarande ont i halsen. Önskade att jag fick vara ledig idag, ligga ute i solen och bli frisk.. De som gör att de här känns ännu sämre är att de ska bli regn hela helgen, KUL!

Aja, fick ju i alla fall ta vara på solen lite igår. Mötte upp två fina vänner på terassen på Marité där vi satt i några timmar och enbart prata och njöt. Gudomligt härligt! Fler såna kvällar tack!

Idag efter jobbet ska jag klippa mig och jag är faktiskt lite nervös. Brukar nämligen Aldrig bli nöjd direkt efter jag klippt mig. Men vi får väl se! Efter jag klippt mig får jag finfrämmande av Sofia som ska hjälpa mig att färga min hemska utväxt.. Måste göra ett tappert försök att se någorlunda ut i håret när man åker ner över i Sverige och hälsar på Håkan! Viktigt såndär vett ni ;)

PUSS

victor ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback