oh happy day

2011-03-01 / 10:08:48

Vill börja med att gratta min käre mor som fyller 50 år idag! Grattis till henne! ♥


Känns som det skulle vara en glad och bra dag idag eftersom det är kalas o allt.. Men det kan jag inte påstå.

Min dag började på sämsta dåliga sätt.. Jag klev upp kl 06.10 för att jag skulle hinna på möte på skolan innan jag började jobba 08.15. Mötet var inte till någon större nytta och jag e sjukligt less nu. Om jag inte tjatat tillräckligt om det tidigare så tjatar jag lite till nu. Jag vill inte vara i Ström, jag vill inte vara less och jag vill inte ha ont i magen. Ta mig till Östersund Tack!
Ett stort plus i min vardag för tillfället är att min sockersöta kusin befinner sig här nu och lyser upp min vardag. Det gillar jag! och det underlättar min vistelse här hemma med hästlängder! Puss påre

Ja som ni kanske förstår, är det här ingen superbra dag men rätt bra..
Bara några dagar kvar nu!

Ska sluta gnälla och sluta tjata..
Kanske en uppmuntrande kommentar skulle kunna passa bra idag?

Ha en bra dag människor

PUSS

victor ♥


Kommentarer
Postat av: anna.

Den här veckan ska vi fixa din header :) du är bäst!

2011-03-01 @ 11:12:41
URL: http://birdwings.blogg.se/
Postat av: Emilinda

Pusspusspusspusspusspuss!

2011-03-01 @ 12:01:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback