Utmaning

2011-03-18 / 10:51:14

För att fördriva tiden lite så gör jag en lista som jag hittade

Nämn något som gjorde dig glad igår: Att få träffa Victor efter två dagar hemma i Strömsund
Vad gjorde du klockan 08 i morse: Stod i duschen
Vad gjorde du för 15 minuter sedan: Satt i samma stol som nu och knappade på samma tangentbord
Det sista du sa högt: Varsågod! Tack desamma!
Det senaste någon sa till dig: Tack så mycket! ha en trevlig helg!
Vad har du druckit idag: Juice och te än så länge
Vad var det senaste du åt: Några mintpastiller
Vad var det senaste du köpte: En bussbiljett från Östersund-Hammerdal
Vad är det för färg på din ytterdörr: Träfärgad i stan och blå i Ström
Vad är det för väder hos dig nu: Molnigt, grått och kallt
Godaste glassmaken: Polkagris må jag nog säga
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja kanske inte kär men väldigt väldigt intresserad..
Sover du tungt: Inte alltid men väldigt ofta
Drömmer du mardrömmar: Det händer och då har jag ofta svårt att somna om igen
Trivs du med ditt jobb: När jag väl jobbar så trivs jag bra i flesta fall
Favoritklädsel: Gillar att klä upp mig. Just nu är favoriten byxdressar
Favoritlåt just nu: Veronica Maggio - Jag kommer
Vad ser du om du tittar till höger: En stor plastblomma och en blå vägg
Vad gör dig glad just nu: Att det snart är helg och jag får göra absolut ingenting!
Vad ska du göra härnäst: Skriva klart den här listan sen hitta mig något vettigare att göra
Höger eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Riktigt bra faktiskt. Det är ju fredag!
Favoritgodis: Jag ljuger om jag inte säger polkagrisar. Men även mintolux är en stor favorit
Kläder just nu: Svarta jeans, en randig tröja med spetsdetaljer och vita converse
Sommarplaner: Jobba? Sen ha så mycket roligt som möjligt
Hur många kuddar sover du med: En men ibland ingen och ibland på Victors även
Spelar du något instrument: Nä jag e fruktansvärt omusikalisk
Morgon eller nattmänniska: Haha de borde jag nästan låta er läsare, som känner mig svara på! För er som inte känner mig, Jag är absolut ingen morgonmänniska iaf!
Vad är viktigast för dig: Att få spendera tid med min Victor, mina vänner och min familj. En riktigt klyscha(stavas?) jag vet. Men det är sanningen!
Är du kittlig: Ibland är jag riktigt kittlig ibland inte. Beror på humöret
Snarkar du: Tror jag inte!
Stjärntecken: Vattuman. Eller tror jag i alla fall. Var ju massa snack om att man hade bytt stjärntecken pga nya tidzoner? Men jag ser mig själv som vattuman fortfarande ja..
Äckligaste insekten: Må nog tycka att de flesta är äcklig
Längtar du mest efter just nu: Att klockan slår 16.05, jag sätter mig på bussen och åker hem till stan och tar helg!

Är det någon som orkat sig igenom denna lista?
Tveksam på de ja!
Men tror att jag i alla fall har fyra trogna läsare som jag tänker utmana att göra denna lista

Emilinda

Sofia

Amanda

Anna

Om det är någon annan som tagit sig enda hit och känner sig manad att göra denna lista. Varsågod!
Kopiera gärna. Men i så fall måste ni kommentera i min blogg så jag vet att ni gjort den och får äran att läsa era svar!

PUSS


Kommentarer
Postat av: Sofiai

Nu har jag gjort listan snygging!!!:) <3

2011-03-18 @ 11:51:34
URL: http://sofiaingebrigtsen.blogg.se/
Postat av: Emmis

Du har mig meeeed! <3

2011-03-20 @ 00:32:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback