Är det tröttaveckan?

2011-05-18 / 09:48:22
Varje morgon är en ren plåga för mig.. Vill verkligen inte kliva upp ur min varma goa säng på morgonen. Men man måste ju, tyvär..

Det arbetsveckans mittersta dag idag. Jag slutar kl 13, skönt!
Ska på möte kl halv 3 och sedan till sjukgymnasten kl 16.15. Så det blir ändå rätt körigt om jag ska hinna med allt. Måste kika förbi på stan en sväng också o fixa lite grejer. Men det är bra att jag har grejer att göra för då lägger jag mig åtminstonde inte på soffan och sover helva eftermiddag/kvällen.

Vill bara tacka Emelie och Sofie för era söta och peppande kommentarer.. Och Emelie jag lovar dig, kommer sakna sönder er och kommer absolut inte försvinna på nått vis. Ska komma och kolla på så många matcher som möjligt! :)

Efter jag varit på stan, möte och sjukgymnasten ska jag hem och fixa i ordning i sovrummet. Förhoppnignsvis har jag fått med mig några korgar som jag kan ha i min nya garderob som Victor byggt. Ska vika alla kläder och lägga in dom så fint. Äntligen :)

Nä på återskrivande

PUSS

victor ♥

Kommentarer
Postat av: anna

SNART SES VI VACKRA BÄSTA DU! <3

2011-05-18 @ 12:44:51
URL: http://birdwings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback