En fråga till mig själv

2011-05-25 / 09:29:25

Vad hände med egentagna bilder på den här bloggen Sandra?

Skärpning!

Har iofs inte så mycket att ta kort på då jag kliver upp, åker buss, jobbar, åker buss, äter, myser i soffan sedan sover.. Så ser mina dagar ut nu för tiden. Men ska bättra mig nu :)

From efter Fredag.. På fredag vankas det nämligen tjejfest med massa fina flickor och jag längtar!
Då ska jag ta massa bilder och sedan bjuda på några av dom här i bloggen..

På söndag åker jag till Tierp och är där tills torsdag nästa vecka. Då ska jag ta med mig kameran och knäppa lite fina bilder som jag sedan kan bjuda på :) De låter väl bra? Sötkussen min tar ju studenten, ska bli kul att åka ner och fira den med henne!


Eftersom jag jobbar länge imorgon och inte är i stan för 7 och dessutom har lite stressigt hem från jobbet på fredag. Så måste jag ordna allt handlande idag. Är i stan 17.15 och en del av affärerna jag ska på stänger 18.00. Bråttom bråttom! Men det ska nog gå.. Förutom stress direkt efter jobbet så kommer kvällen bjuda på solariebesök och även lite rehab övningar hade jag tänkt. Sedan även prova ut vilka kläder jag ska ha på fredag och även nästa vecka :)

På återskrivande

PUSS

victor ♥


Kommentarer
Postat av: anna

ååååh längtar!

2011-05-25 @ 10:49:59
URL: http://birdwings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback