fredag den 13e

2011-05-13 / 10:44:08

Får hålla tummarna att det inte händer något tråkigt idag när det är fredag den 13e..



Dagen har dock inte börjat bra för min del. Vaknade i morse, tröttare än nånsin. Skulle slänga in lite kläder i tvättmaskin innan jag åkte iväg på jobbet. Vilket visade sig inte vara något för mig, som tydligen är en bortskämd snorunge. Vet inte ens vart tvättmedlet/sköljmedlet ska vara? Ett tecken på att man inte tvättat så många gånger kanske?
Men det är tur att jag har min underbara pojk som styrde upp de.. puss

Nu sitter jag här, riktigt risigt och grått väder ute. Jag har huvudvärk, ont i näsan och mina ögon svider. Vet inte alls vad det är med mig. Allmänt trött och less idag. Nu vill jag ha helg!

Uppdaterar senare

PUSS

victor ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback