fredagkväll

2011-05-13 / 13:35:34
Kvällen bjuder på underbart sällskap och pausehäng med Emilinda och kanske att Sofia skulle kika förbi en sväng.. Det ska bli väldans mysigt! Var ett tag sen, så vi har lite tid att ta igen jag och E..

Ska bli skönt med en lugn och mysig kväll efter den här veckan. Kan lova er att jag haft en hel del att göra samt att tänka på. Lider med Victor som behövt stått ut med mig den här veckan. Jag har varit lite halvgnällig och helgrinig. Dels för mitt beslut som jag tagit. Senast igår rann tårarna pga att jag tycker de kommer bli sjukt jobbigt. Samtidigt som det kommer bli skönt. När jag berättar för er vad det handlar om, så hoppas jag att nu förstår mig!
Med andra ord, en stor Eloge till Victor som är bäst i världen och allt för underbar som står ut med mig! puss

Mannen i huset ska leka med de andra pojkarna ikväll och det ryktas om en utekväll..
Men själv har jag match imorgon, så det får bli en lugn och hyfsad tidig kväll för mig om jag ska kunna prestera imorgon!

PUSS

victor ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback