måndag igen

2011-05-23 / 10:43:05

Då har vi börjat ännu en ny vecka..
Att helgerna måste gå så fort förstår jag inte! Dåligt!

Fredagkvällen spenderade jag med sofia, vi sola lite sedan åkte vi hem till oss där vi prata lite strunt..
På lördagen tänkte jag ta en välförtjänt sovmorgon, som blev inte så lång som jag tänkt mig. Vaknade strax innan 10 och kunde inte sova längre. Så då klev jag upp, åt lite frukost framför tvn och inväntade Victor. När han kom hem, tog vi en sväng på stan innan vi begav oss vidare mot Ström. Där vi först satt och frös på Strömvallen och tyvär fick se mina tjejer förlora :/
Efter de blev det grillning och sedan spela vi lite spel. Som jag inte tyckte var alls någe roligt då Victor lyckades vinna hela tiden, vilket resulterade i att jag blev lite vrång där en stund :p

Söndagen hängde vi lite med Jossa, åt glass i solen innan vi tog en sväng förbi morfar.. Fina fina morfar! ♥

Efter de, middag med mamma och pappa innan vi åkte hem till stan igen. Myskväll framför tvn, sen en hyfsad tidig kväll i säng..

Och ungefär där är vi nu. Måndag förmiddag..

Jag längtar redan tills helgen. Då det vankas kalas med mina favoritflickor!
Om vädret tillåter blir det grillning sedan en tur på Olles eller ev Marité där jag såg att Hoffmaestro skulle vara. Får se vad dom andra tycker..

Aja, uppdaterar något senare

PUSS

victor ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback