morgonpigg?

2011-05-03 / 10:37:29
God morgon läsare!

Jag sa till mig själv att idag skulle jag ta en sjukt lång sovmorgon och sova ut ordentligt. Så när victor åkte på jobbet stängde jag av ljudet på mobilen för att vara säker på o inte bli väckt. Men ni tror inte att jag vaknar och är pigg, halv 10? Vad tusan händer? Har nästan börjat blivit morgonpigg ;)

Träningen igår skulle vara en lugn träning.. Tror jag gick därifrån 2 kilo lättare och sjuktligt trött. Detta berodde på att vi körde kvadraten och att det inte riktigt var min grej igår. Så jag fick jaga ungefär varenda gång jag rörde bollen. Höll på att bli galen där ett tag! Men, jag överlevde!

Nä nu håller jag på at hungra ihjäl så måste stoppa i mig lite frukost nu..

På återskrivande

PUSS

victor ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback