skämtjag

2011-05-02 / 14:51:42
Haha vilket skämt jag är!

Har fortfarande inte tagit mig ifrån soffan. Eller jo, jag har duschat men inte lyckats få på mig några andra kläder än myskläder. Istället för att ta mig ut på stan och kolla efter de jag skulle köpa. Så har jag ringt runt på alla tänkbara butiker och frågat men utan resultat. Får fortsätta leta helt enkelt!

Men nu tänkte jag diska sedan klä på mig och ge ner på konsum där jag tänkte handla mig lite middag. För kl 18.20 ska jag möta upp KT vid Wedan så vi kan bege oss på träningen. Jag är som vanligt sjukt nervös. MEn jag överlevde ju förra gången. Så antar jag gör det även idag. Håll tummarna!

Fick nyss ett samtal angående jobb. Men vet inte riktigt hur jag ställer mig till de. Så har försökte fåtag i min mamma så jag kan diskutera detta. Men hon verkar inte vilja svara..

Aja NU, bege mig till diskbänken..

På återskrivande

PUSS

victor ♥

På återskrivande

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback