tråkig torsdag

2011-05-05 / 11:54:53

Var en tröttis imorse, så fick gott tvinga migg upp ur sängen för en timma sen. Tyckte allt att jag hade sovit länge nog då.

Har inget inplanerat idag förutom att jag tänkte ta mig förbi solariet en sväng och träning ikväll. Annars har jag inget att göra. Tjejerna lämnar mig för Forum så i helgen är det bara jag och prinsen :)

Har fått en liten tvångstanke, som jag måste ta tag i.. Så vi får hoppas att fotbollsträningarna kan hjälpa mig!

Sitter och kikar mailen var 10e minut, väntar nämligen på ett paket. Vill ha de nu! Men de borde komma idag eller imorgon enligt mina uträkningar..

Nä nu ska jag springa ner till solariet tänkte jag.

PUSS

victor ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback