trött-torsdag

2011-05-19 / 13:21:33
Vet att jag tjatar hela tiden om att jag är trött. Men börjar seriöst bli lite orolig, jag är trött Jämt!
Sitter och funderar lite vad det kan bero på.. För på dagarna, när jag jobbar, har jag ofta ont i huvudet. När jag kommer hem är jag istället sjukt trött. Att jag är trött på morgonen, det är bara sån jag är. Men i alla fall, så har jag börjat tro att det kan ha med synen att göra. Att jag hela dagarna sitter framför dumburken och anstränger ögonen för mycket.. Funderar starkt på att kolla upp synen, ännu en gång. Men vill inte ha glasögon. Så på ett vis hoppas jag att min syn blivit ännu sämre så jag istället kan ha linser. Vi får se helt enkelt!

Annars så är det bara 1½ arbetsdag kvar sen är det helg. Verkar som jag får spendera mesta delen av fredagkväll och lördag förmiddag ensam. Då victor har inventering typ hela tiden. Men det ska nog gå!

Igår fick jag massor med saker gjort när jag hade tagit ledigt efter lunch. Var först iväg på möte, efter de en sväng på stan där jag fick med mig en klänning hem. Dock en klänning som ska lämnas tillbaka imorgon. Jättefin egentligen, men tyvär förstor :/
Sedan var jag till Pi för att kolla knät. Efter en hel del vridande och vändande så kom han fram till en god och en dålig nyhet. Den dåliga nyheten var att mitt korsband var totalt paj. Men det var inte direkt någon nyhet. Den goda nyheten gjorde mig dock glatt överraskad. Varken minisken eller ledbanden var trasiga eller av. Vilket min läkare sagt åt mig att dom var. Så nu har jag fått ett träningsprogram som jag ska köra 2ggr i veckan i en månad till att börja med. Efter de ska vi bygga på efter som coh snart är jag groteskt(stavas?) stark i bena kan jag lova ;)

Nä på återskrivande

PUSS

victor ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback