BLÄ

2011-11-14 / 10:09:08
God förmiddag läsare!

Kan upplysa er såhär i början av mitt inlägg att jag är grymt less just nu..
Jag har EN sak inbokad på hela veckan. En sak som jag verkligen känner att jag behöver och vill göra. Men nä då ska jag tydligen bli sjuk, eller något liknande. Mår illa som en tok, skakar och fryser. BLÄ!

Klev upp, gjore mig i ordning, åt frukost och var verkligen tänkt att gå iväg. Eller tvinga mig iväg rättare sagt. Men jag kände att det klarar jag verkligen inte..

Så nu tänker jag lägga mig i soffan och sova bort den här skiten..

Hoppas ni mår bättre än vad jag gör

På återskrivande

PUSS

victor ♥

Kommentarer
Postat av: Amanda

<3 krya på dug hjärtat!

2011-11-14 @ 10:22:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback