morgonte och julpynt

2011-11-24 / 09:30:58
God förmiddag läsare!

Snart är det morgonte, men tyvär ingen banan.
Hade glömt och köpa de så får fint klara mig utan de idag..



Appropå gårdagens första inlägg så var den här morgonen betydligt bättre.
Jag var dock skittrött i morse. Men är hellre de än illamående och svimfärdig.
Så ett stort tack till kroppen för de!

Har nyss julpyntat här på kontoret och det blev väldans fint. Tycker jag!
Längtar om möjligt ännu mer tills jag får pynta hemma nu..
Har nog lyckats tjatat ihjäl Victor öron de senaste veckorna ang de.
Men på lördag får jag plocka fram allting så då kommer jag vara nöjd!

Nä som sagt, morgonte!

på återskrivande

PUSS

victor ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback