tågluffa med prinsen

2011-11-14 / 17:22:49

Kan inte hålla mig här ifrån verkar det som..

Men kom på att jag har glömt att berätta en sak här på bloggen. Kom på det nu när min mamma ringde och tipsa om en liten filmsnutt med tips på ställen man skulle besöka om man var i Barcelona.
Och det leder då in på det jag skulle berätta.
Att jag och Victor har bokat en flygstol till Barcelona den 31 maj. Där ifrån ska vi sedan tågluffa runt i Europa en månad och besöka en massa fantastiska länder och städer.

Vi ska besöka:
- Barcelona, bla. besöka Camp Nou
- Paris och Eiffeltornet såklart
- kanske Milano, se vart Zlatan regerar nu för tiden
- sedan vidare till min drömdestinaton Venedig, där det sägs vara otroligt romantiskt. Åka gondol och strosa runt i denna mysiga stad
- åker sedan vidare till Rom som känns som ett måste när man är i Italien
- vi tar sedan en båt från Italien till Grekland
- i Grekland har vi en bestämd destination än så länge. Som självklart är Aten
-
sista obligatoriska destinationen är Kroatien, som sägs vara otroligt vackert under sommaren


Så om ni har några smultronställen i någon av dessa städer/länder får ni gärna tipsa!
Vet att det är lång tid kvar men jag ser fram emot det så otroligt mycket.
Ska bli så sjukt mysigt att få åka iväg en hel månad själv med min prins och bara vara, se och uppleva Europa och alla dess vackra ställen. Vi kommer få det underbart! ♥


Kommentarer
Postat av: Emelie Johansson

Åååh Va roligt Sandra! Tågluffen jag gjorde är land det roligaste jag har varit med om. Och jag tycker helt klart ni ska fara till Rom - min favorit av alla ställen vi var på. Är ni på Colosseum dock och ska gå en guidad tur - bli inte lurad av dom som står utanför och påstår att dom är guider och att dom är billigare - stå i kön istället - MYCKET billigare :D Venedig är fantastisk att ha varit till, men planera inte alltför många dagar där.



Gud va kul ni kommer få! Hoppas allt är bra med dig annars? Kram

2011-11-14 @ 18:13:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback