torsdag och underbart väder

2011-11-10 / 10:54:14
God dag på er!

Har nyss slängt i mig lite frukost och sitter nu och funderar på hur min dag ska se ut..
Är otroligt fint väder ute så skulle vilja ta mig ut på en promenad. Så det får de nog bli.
Skulle även behöva sola, så kanske får bli en sväng dit också.
Osså skulle jag behöva städa här hemma. Vilket inte kändes jättelockande när det är detta fina väder ute. Så vi får helt enkelt se hur det blir med den saken.
Helst av allt skulle jag bara vilja ligga hemma under filten och inte göra någonting. Idag är den typ 10e dagen jag vaknar och har ont i halsen. Känner mig allmänt hängig och inte alls särskilt sugen på nånting faktiskt.
Men de brukar bli bättre, så något ska jag allt se till och göra idag..

Måste även ta mig in på stan idag eller imorgon och införskaffa en farsdags present. Vet redan vad jag ska köpa, så det går snabbt. Får nog bli imorgon, orkar inte gå in på stan idag!

Nä nu ska jag ta tag och göra något
Gud vilket tråkigt inlägg de här blev.
Grattis till dom som läst hela!

Ha en bra dag

PUSS

victor ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback