tussig torsdag

2011-11-17 / 09:14:34
God morgon läsare!

Vet inte vad det är för fel på mig. Vaknade även i morse av att jag inte mådde något vidare. Mår illa som tusan och har jätteont i huvvet. Vet inte om det beror på att jag sov dåligt i natt eller något annat?
Hur som helst är det jobbigt!
Bäst för min kropp att den blir bättre efter lite frukost. För jag har planer idag som jag inte vill missa.
Till och börja med ska jag följa med Amanda o hämta Sofia på flyget.
Måste sedan ta tag i tvätten, något som inte är fullt lika roligt dock.
Och i eftermiddag är jag bjuden på middag i Brunflo hos Wallin/Vängman. Efter de en helmyskväll med Emilinda och bingo lotto.
Vill inte missa de! Kom igen nu kroppen, gaska upp dig!

Nä nu ska jag ta mig lite frukost
På återksrivande

PUSS

victor ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback