1 år

2011-10-14 / 14:45:28
Vaknade bredvid min fina prins idag och jag älskar de!
Då är det som det ska vara..

Vi firar ett år idag och jag kan inte vara lyckligare!

Victor började jobba kl 7 i morse så jag tog lite sovmorgon..
Men han vet då hur han ska göra mig lycklig..
När jag klev upp stod det världens sötaste nalle och till det ett brev som fick mig att gråta som ett litet barn.
Glädjetårar var det sjävklart. Jag har världens bästa pojkvän och jag älskar honom mer än allt!





det här var sötnosen som stod på bordet i morse

Ikväll har det bokats bord för middag ute och det ska bli så otroligt mysigt!

Sa jag att jag har världens bästa pojkvän?
Är verkligen lyckligt lottad!

PUSS

victor ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback