onsdag 111012

2011-10-12 / 09:46:54
God morgon läsare!

Vilken fin dag det är idag. Synd bara att det ska vara så tusans kallt!
Fick ha på mig långärmat, fleecejacka, höstjackan + pannband i morse när jag gick på jobbet. Huvva. Dom kan hellre ge mig snö och riktig kyla så jag får använda dunjackan än den här mellankylan.

Jaja, nog pratat om vädret.
Idag har jag min nya fina stickade tröja på mig som jag köpte igår. Lyckades hitta en fin höst/vinter tröja på Helenés här i Ström. Har faktiskt tagit några dåliga bilder på mig i den som jag ska lägga upp senare, om jag har någon sladd till kameran. Varnar er redan nu för kvalitén på bilderna!

Annars så händer det inte särskilt mycket när jag är här i Strömsund. Men tänkte försöka ta mig ut på en promenad ikväll efter jobbet och även hinna med att färga ögonbrynen. Vi får se vad jag hinner med !

På återskrivande

PUSS

victor ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback