önskelista

2011-10-11 / 17:15:00
Det börjar med stormsteg närma sig jul och jag har börjat fundera lite vad jag önskar mig i julklapp..
Har kommit på några saker än så länge i alla fall.


- En sån här fin vit pipptröja




- Ett par mysiga tofflor



- En tatuering

nu är det lika långt till stjärnorna
  som stjärnorna till dig ♥




- Inte Zlatan, men där emot hans självbiografi som han släpper i november




- Fina vinglas från Indiska (inte de på bilden)



- En sminkkurs på Make Up Store




- Mest av allt önskar jag mig en Rosa Iphone
Det vore nått de, Så jag också kan spela Wordfeud ;)



Det var lite av de jag önskar mig..
Eller det var de jag kom på nu i skrivandets stund
Så nu vet ni de!

Kommentarer
Postat av: sofiai

;) klart du vill ha en rosa, måste göra dig besviken, tyvärr finns inte rosa Iphone´s :( PUSS <3

2011-10-11 @ 18:22:42
URL: http://sofiaingebrigtsen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback