tisdag

2011-10-04 / 12:03:30
Hej läsare!

Fick i alla fall ett par tips hur jag skulle förbättra den här tråkiga bloggen. Mer bilder och outfits vad tydligen IT!
Så ska försöka bättra mig. Tänker inte lova den här gången, som jag tydligen gjort flera gånger. Utan tänker bara säga att jag ska försöka. Men kan lova en sak, att det blir inga bilder de dagar jag är hemma i Ström. Utan blir de dagar jag är i Östersund. Så ska försöka bättra mig nu!

I morse vaknade jag bredvid prinsen hemma i flickrummet på Blåkullavägen. Måste säga att jag älskar att vakna, vända mig om och få en morgonpuss. Finns inget bättre! Resten av dagen känns så otroligt mycket lättare..

Idag har vi väldans fint väder här i Strömsund. Solen skiner och där det är vindstilla känns det nästan som det vore sommar. Okej lite överdrift, men ni förstår!

Har om en stund lunch, vet inte vad jag får. Ska se vad jag kan hitta på Konsum..

Återkommer senare med en uppdatering om min lång helg på fem dagar

PUSS

victor ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback