att vara älskad

2011-10-26 / 08:42:33
God morgon läsare!

Höll fullständigt på att frysa ihjäl när jag gick på jobbet i morse, fy tusan!
O ändå är det bara -3 än så länge. Tänk då när det börjar bli 25-30?
De enda positiva med de är dunjackan. Min älskade dunjacka som jag tjatar om hela tiden. Mysigt!

Idag är jag sådär sjuktligt trött som jag kan vara ibland..
En dålig natt har det varit, som i sin tur leder till min hemska trötthet idag.
Är så glad att Victor finns så nära mig, även fast vi är 10 mil ifrån varann.
Älskar att få höra hans röst, den gör mig lugn och jag vet då att allt ordnar sig!

Fick även upp ögonen igår och insåg vilka underbara föräldrar jag har.
Min mamma och pappa är världens snällaste och dom älskar mig över allt annat!
Har väl aldrig tvivlat på de förut, men istället tagit de så för givet att jag inte värderat de.
Men dom är guld värd!

Igår insåg jag hur otroligt älskad jag är.
Att jag har människor omkring mig som jag alltid kan luta mig emot.

Antar att ni inte förstår något vad jag menar och skriver nu.
Men det var inte meningen heller..

Ha en bra dag!

På återskrivande

PUSS

victor ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback