uppdatering om helgen

2011-10-04 / 13:24:00
What!?
Vad har hänt med min hjärna?
Kommer inte ihåg vad jag gjort på mina lediga dagar.. Ska försöka sammanfatta, men bli inte sur om jag glömmer något!

Börjar med gårdagen som jag åtminstonde borde minnas..

Måndag, Klev upp tidigt, uträttade lite ärenden innan jag och Victor tog en sväng på stan. Vid 12tiden blev det lunch med Amanda. Alltid lika trevligt och en hel massa prat såklart! Efter de uträttades lite ärenden med V. Tog sedan en promenad från ishallen, via lugnvik ut på Frösön medan Victor träna.  Till middag blev det hemgjorda raggmunkar med lingon och Bacon. Kvällen avslutades i Strömsund med mysfika hos mormor.

Söndag
, tog vi en riktigt lång sovmorgon, gofrukost som plockades bort vid halv 6. Haha!
Efter de städa vi lägenheten duktig som vi är. Då klockan hade hunnit blivit halv 8 innan vi städat klart och kollat klart på ensam mamma söker så tyckte vi det var för sent att laga någon mat. Vi åkte därför och köpte thaimat. Perfekt söndagsmiddag och efter de mys i soffan..

Lördag,
lite sovmorgon innan jag skjutsade Victor på ishallen, då han skulle spendera sin dag i Kovland. Jag själv spenderade hela min dag i Klanghallen med min kära följeslagare Emilinda. Blev sedan en-manna-middag i form av Tacos, Love it! Sedan när Victor kom hem blev det mys och godis framför tvn.

Fredag,
Skulle luncha med Emilinda och Sara och även möta upp Amanda på stan. Men glömde helt av att ställa klockan och vaknade vid 11, då vi egentligen skulle ha lunchat. Lyckat! Blev istället en stressmorgon för att hinna följa med in till stan och luncha med V, Hampus och Karin. Efter de tog jag och Victor en snabbsväng på stan innan vi åkte upp på Lillänge, handla och kikade runt lite. Hittade ett nytt vardagsrumsbord som jag skulle vilja ha. Men vi får se! Eftermiddagen fördrev vi med att jag bakade muffins som blev helt okej.. Vi hade även tvättid så de sysselsatta vi oss lite me. Kvällen avslutades med middag och mys framför Idol..

Tror faktiskt jag kom ihåg det mesta.. Dock inga bilder att bjuda på, tyvär!

PUSS

victor ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback