dagen D

2011-09-16 / 08:40:49
Det är fredag!
Äntligen är dagen jag längtat efter här!
Ca åtta timmar kvar på jobbet och sedan lite mer än en timmas färd, sen är jag tokans nöjd..
Vill bara ha en spolafram knapp nu. Fredag 19.00 Nu! Swoop!

Till något helt annat så hittade jag ett par helt underbart mysiga vinterskor i Åre i lördags. Vart fullkomligt kär i dom och kunde inte riktigt släppa tanken på dom.. Grejen var att jag tyckte dom var ltie för dyr, då dom var i äkta skinn. Men bestämde mig ändå för att kolla upp dom på internet och lyckans jag!
Hittade dom på en hemsida och hade en rabattkod med 50% där. Vilket betyder att skorna fortfarande blev dyra men inte lika dyra. Så jag tror jag ska slå till. Måste fundera lite bara..

Nä på återskrivande

PUSS

victor ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback