dessa tråkiga dagar

2011-09-01 / 19:39:22

Torsdagkväll, jag kollar på 4 stjärnors middag och väntar på att Victor ska komma hem någon gång!
Gud så jättesjukt tråkigt det är att ha en dålig mage och ligga hemma på dagarna..
Idag är andra dagen jag ligger hemma och det blir även så imorgon för min del. Har lyckats ta mig ut på stan en sväng idag och hämtat ut mina nya mediciner för CPmagen som jag har. Så nu håller jag alla tummar och tår att de ska bli bra!

Har tre dagar till på mig att bli bra och ha ork att åka till Ström och jobba. Det är tre dagar som jag ska ta vara på ordentligt. Ska umgås med den jag älskar mest i hela världen! Ska även hålla tummarna att kroppen håller för att åka runt på ishallarna här i närheten. Om fallet är så, så blir det fyra matcher som jag ska avverka i helgen. Gud så roligt! Älskar att säsongen är igång!

Har i alla fall fått bekräftat gång på gång den senaste tiden att jag har den absolut underbaraste, vackraste, bästa pojkvännen i världen! Han står vid min sida och stöttar mig igenom allt.. Jag avgudar och älskar han för de!♥



Ha en trevlig kväll

PUSS

victor ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback