det går bra nu

2011-09-06 / 12:41:59
Sitter och pluggar som en tok för certifieringen..
Har på förmiddagen gjort om alla tre diagnoser igen för att se vart jag ligger nu.
Första gången jag gjorde diagnoserna hade jag inte pluggat något, utan ville bara se hur jag låg till.
Då fick jag 45%, 39% & 69% på de olika områdena. Nu när jag läst,läst och läst så fick jag 85%, 89% och 100% på dom.
Så det har ju tydligen fastnat lite i alla fall. Vilket känns otroligt skönt att få bekräftat.
Kanske kan gå och klara den här certifieringen trots allt.. Ska göra mitt bästa!

Har fortfarande inte ätit någon lunch då jag har en lunchdejt inbokad. En sen lunch blir det idag men trevligare att äta med sällskap. Så vad gör man inte? Är inte ens hungrig än så det gör mig inget..

Aja ett onödigt inlägg egentligen. Ville bara skryta lite att det gick så bra med diagnoserna ;)

På återskrivande

PUSS

victor ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback