hockeyonsdag

2011-09-28 / 08:45:35

Sitter jag här igen och ska ta avverka ännu en arbetsdag..
Min hals är fortfarande lika kapput även idag, så jag knaprar tabletter för fulla muggar.
Köpte några nya på apoteket igår som funkade väldigt bra. Hade inge ont i halsen när jag skulle lägga mig och sova igår. Men nu på morgonen vakna jag med en grötig och ond hals igen. Men men, ska ju på hockey ikväll så jag klagar inte!

För ovanlighetens skull får jag sitta med min fina på matchen ikväll då han är skadad. Tycker synd om honom!
Får även två fina flickor till sällskap på matchen. En bra kväll helt enkelt!

Önskar dock att jag var nere i Stockholm hos E & E. Jag vill! ♥

På återskrivande

 

PUSS

victor ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback