okej, hjälp tips?

2011-09-29 / 14:05:58
Jag är in på blogg.se flera gånger om dagen varje dag. Men skriver långt ifrån hälften av gångerna ett inlägg.
Hälften av gångerna går jag in för att kolla om jag kanske fått en kommentar någon enstaka gång, men icke!
Sen ibland går jag in för att jag tänker vara duktig och uppdatera med jämna mellanrum. Men vet inte vad jag ska skriva om. Jag har ingen som helst inspiration för den här bloggen. Så nu vill jag att ni ger mig tips!

Ni får ställa frågor, vad som helst, anonym om ni vill. Fråga på!!

Har ni inget ni vill fråga så måste ni ge mig tips på vad jag ska skriva..

Annars kommer jag sluta skriva här. Så bäst ni skriver något nu kära läsare!!

Vad vill ni veta om mig?

Kommentarer
Postat av: Amanda

Skriv som du gör pluppan, de är braa! :D

2011-09-29 @ 17:11:42
URL: http://mittemotpreem.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag skulle vilja se dagens outfitt och det du shoppar:) jag kan inte se dina bildet btw:( det blir bara en liten ruta med rött kors på :(

2011-09-29 @ 18:01:52
Postat av: Emelie Johansson

Näj, sluta inte skriva!!! Det är så roligt att läsa om va du ha för dig och vad som händer i Sverige, nu när man är på andra sidan atlanten! Kram

2011-09-29 @ 18:36:45
URL: http://emeliekristinejohansson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Mera bilder.. Kul att du skriver om din dag... meen det blir ganska långtråkigt att bara läsa om "snart slutar jag för dagen" eller "nu är det inte många timmar kvar av den här dagen" Du har lovat mer bilder i flera av dina inlägg.. men det kommer inga, gärna fler än en bild per inlägg... och inte bara på dig och Vicky. Mer BILDER visa dagens outfit eller dagens shopping vad som helst bra det blir lite mer liv på bloggen.

2011-10-02 @ 12:51:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback