sötmormor

2011-09-27 / 15:36:03

Som jag nämnde tidigare så är min hals lite kass..
Detta resulterade i förmodligen dagens roligaste kommentar alá mormor.
Jag ska bo hos henne nu i veckan då mamma och pappa är i Turkiet.
Så jag skulle ringa henne och berätta vilken tid jag kom dit med tanke på middag osv.
Samtalet började med att hon inte hörde vem det var, så hon fråga med väldigt förvånad röst "Är det sandra?".
När vi klargjort att det var jag och pratat på en stund så säger hon "Om du ringer Victor nu så skulle han bli väldigt till sig". Var på jag fråga varför såklart. Till svar fick jag "för du låter väldigt hes och sexig på rösten!".
Vilken kommentar ifrån sin mormor va? Haha hon är för söt hon!

Snart slutar jag, då ska jag till mormor och äta middag. Sen ikväll blir det en sväng till Magda och fira henne!

Ha en bra kväll läsare

PUSS



saknar redan min V ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback