måndag fast tisdag

2011-09-27 / 10:34:35

Då var det måndagmorgon igen tänkte jag skriva.
Men i skrivandets stund kom jag på att det är tisdag!
Känns konstigt eftersom det är min första arbetsdag för veckan och det är tisdag?
Samtidigt som det känns konstigt känns det otroligt bra också..
Första arbetsdagen på tisdag och sista på torsdag. Är alltså "ledig" måndag och fredagar. Det gör mig gott!

Konstaterade en grej i morse, att köra bil från Östersund kl 7 på morgonen är inte min grej.
Visste att det inte var helt i onödan som jag gruvade mig för och köra.
Var tvungen att ha högsta kylan och full blåst på för att orka ta mig igenom de tio milen.
Tänker inte ge mig på det där igen!

Glömde även min morgonbanan hemma i Östersund. Så fick gott klara mig utan nu på morgonen, typiskt!

På återskrivande

PUSS

victor ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback