Mondaymorning

2012-08-20 / 07:13:32

God morgon!

Sitter precis och har ätit frukost, väntar på att tiden ska bli halv så jag kan cykla till jobbet.
Helgen har varit bra och den har spenderats till mesta del på ishallen. Även en grillmyskväll med vänner på lördagen. Fredag, lördag och igår söndag bestod av matcher. Blev till slut en vinst efter en grismatch. När vi sedan var på Maxi och handla, samtidigt som motståndarlaget kokade de i mig. Ville bara ge dom en snyting eller kasta en banan i huvvet på dom.

Dagen idag blir en lugn en. Jobb fyra timmar, sedan får jag se vad jag spendera tiden med i timmarna tills Victor slutar. Han är träningsledig ikväll så blir myskväll och middag tillsammans. Mys!

Ha en bra dag folk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback