Jag, min man och Håkan H

2012-12-28 / 18:42:48

Hej på er!

Har egentligen inte lust att skriva här. Men någon rad kan ni allt få.
Idag har jag gjort min sista dag på H1. Så numera är jag student på heltid, kanske man kan få tillbaka sitt liv igen. Hinna träffa vänner, träna och ta långa promenader. Gud så skönt.
Det har varit jul sen sist jag skrev här. En mysig jul som jag spenderade hemma med familjen. Gick dock inte en minut utan att jag saknade min andra halva. Min prins som befann sig över 100 mil ifrån mig. Vi är nu båda hemma på Frösön igen och ikväll väntas en myskväll.

Jag har nyss skottat hela parkeringen för Victor skulle slippa de och vi har ännu lite mer tid att träffas.

Det är idag 28 december 2012. I julklapp fick jag bla en biljett till Håkan Hellström av Victor. Den 8 juni 2013 i Götet. I tanken är jag redan där. Drömmer mig bort och längtar ihjäl mig. Tror inte Victor förstått vad han gjort som gav mig en sådan biljett 6 månader innan. Kommer tjata ihjäl alla. Trodde aldrig jag skulle få se Håkan igen. Men de ska jag och med det bästa sällskapet någonsin. Ja egentligen var det bara de jag ville få sagt. Att jag ska se Håkan Hellström 8 juni. Jippi!

Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan blir det fredagsmys. Trevlig helg allihop!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback