Söndag 30/12 2012

2012-12-30 / 12:46:19

Hej på er!

Nästa sista dagen på detta året och jag gör ingenting. Slöar i soffan och avskyr att jag är tjej, om ni förstår vad jag menar. Det toksnöar ute, är glashalt på vägarna och det är grått. Med andra ord rör det mig inte i ryggen att jag ligger inne idag. Provar lite kläder inför nyårsafton imorgon. Får se vad de blir för utstyrsel.
Det nya året välkomnar jag med vänner jag gillar och lite mer folk jag inte känner. Bästa av allt är att jag får fira det med min prins.
Kommer dock sakna några av mina närmsta som inte är med. Men vi får säkerligen en bra kväll!

Ska handla de sista sen när Victor kommer hem. Han har en heldag på ishallen idag. Åkte dit till 10 och kommer hem vid 19. Det ljuva livet som "hockeyfru". För övrigt de värsta ord jag vet, så ber om ursäkt att jag ens använder de. Att det går en hel del timmar per år åt att Victor är på hallen är nog det enda negativa med att han är hockeyspelare. I övrigt är han allt jag någonsin önskat och jag kan inte direkt påstå att jag inte gillar ishockey. Så jag klagar inte.
Sitter för tillfället även och kollar på en Hockeyfilm så ja..

Nä nog svamlat nu.
Ha en bra söndag peeps!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback