onsdag 11 januari

2012-01-11 / 15:11:06
Hej läsare!

Dagen började med lunch på stan med Emilinda.
Efter de var jag förbi medicin direkt för att få ut mina journaler. Skönt att de är gjort!

Har även fixat upp gardinerna i köket så nu ser de okej ut också..

I skrivandets stund varvar jag bloggen, OC på tvn och CVskrivandet.
Är så fruktansvärt otroligt skitless på att vara arbetslös. Känner mig bra värdelös idag faktiskt om jag ska vara ärlig. Varför är det typ bara jag som inte får jobb? BLÄ!
Har nu skrivit ihop ett CV som jag hoppas är bra och kanske kan fånga någons intresse. Så ska skriva ut några ex och gå runt och presentera mig på nå olika ställen. Förhoppningsvis kanske jag duger för någon!
Nu ska jag banne mig ta tag i de här och få ett jäkla jobb. Så svårt kan det väl inte vara?
Ja förlåt för en massa klag, men jag är less på de här! Någon som känner någon som kan ge mig ett jobb?

Ska sluta klaga nu..

På återskrivande

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback