Funderingar på bussen mot nya resmål

2012-07-10 / 12:38:20
Hej!
 
Nu är jag här igen. Var ett tag sen sist. Efter vi kom hem från resan dog helt min blogginspiration. Men är fortfarande påresande fot. Bott i en väska i av veckor nu, sovit i min säng på Alpvägen fem nätter på dessa veckor. Men det är sommar och jag tar vara på den!
Har packat om väskan än en gång och ger mig av igen. Denna igång södre breddgrader i Sverige. Blir där tills på fredag. På lördag blir det examenskalas och på måndag börjar jag jobba igen. Lite jobbångest har jag allt! Men än är det några dagar kvar och tänkerbra vara på dessa på bästa sätt!
Att jag åkt på en förkylning efter dunder och vaknade med feber i morse är kanske inte de ultimata. Men har inte tid att bry mig om det nu. Känns för övrigt som ett ganska lite bekymmer, folk har det värre.
 
Jag sitter i skrivandets stund på bussen och funderar för mig själv. Funderar på vad som är det perfekta egentligen? Har en bild i mitt huvud och har verkligen hållit fast vid den. Haft människor i mitt liv som levt upp till dessa, som jag verkligen tyckt har det perfekta livet. Att allt kan raseras från perfekt till att inte existera förstår jag inte. Vad som är det perfekta kommer numera alltid få vara en obesvarad fråga i mitt liv. För tror inte det finns ett svar på de..
 
En sak som jag dock kan svara på och som jag vet existerar är kärleken till min underbara fina pojke. Att känna sig älskad och att få älska någon är det bästa. Du är det bästa Victor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback