I en fåtölj på gamla sjukarbyvägen

2012-07-12 / 20:49:14

God kväll Sitter i skrivandets stund i en fåtölj på gamla sjukarbyvägen i Tierp. Till sällskap har jag min lille kusin Oliver som jag spenderat kvällen med. De andra antingen fiskar, jobbar eller har varit ute och plockat svamp. Jag och Oliver ville inget av de så vi har spelat Wii och ätit jordgubbar. Mysigt med lite kusintid! Har varit här nere sen tisdagskväll och imorgon åker jag tillbaka till stan igen. Dagarna går fort när man har roligt! Vädret har inte visat sig från sin bästa sida och min förkylning är inte bättre. Men jag njuter av min ledighet iaf. Längtar på ett vis tills på måndag när jag ska börja jobba igen. Då ska jag även ta tag i träningen igen och få lite rutiner. Tror jag kan må bra av de! Lite uppdat. På återskrivande Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback