Ännu mer shopping och solen är tillbaka

2012-06-20 / 20:52:21
God kväll på er!

Haha herregud idag har vi verkligen handlat. Efter middagen gav vi oss ut på stan en sväng till och nog tusan lyckades jag fynda lite till. Vill ni ha Bra och billig shopping, åk till Stuttgart!
Fick en jeansjacka av Victor som jag klippt av armarna på och gjort väst av. Egentligen inte min stil men jag gillar den!
Och sen köpte jag ett par shorts som var tvättfärgade i rosa och marinblått som jag ska pimpa lite när jag är hemma igen. Detta har verkligen varit en dag i shoppingens tecken. Men så får man göra när solen inte har lyst. Dock är den tillbaka hos oss nu igen, men ändå..

Nu blir det en dusch sedan kvällsfika i form av naturell yoghurt med hallon. Mums!

Trevlig kväll på er

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback