Avresa till Milano

2012-06-21 / 08:32:40
God morgon!

Hyfsat tidig morgon idag. Solen lyser över Stuttgart och jag är lycklig!
Dock ska vi sitta på ett tåg mest hela dagen. Men 18.50 anländer vi i Milano. Resan börjar närma sig sitt slut. Drygt en vecka kvar och det är med blandade känslor. Klart jag vill hem ch träffa alla, berätta om allt vi sett och gjort. Men samtidigt vet man att det blir en vardag rätt snabbt där hemma också. Skulle helt klart kunna ha det såhär någon vecka till. En dag på mer än tre veckor som det inte varit sol och över 30 grader liksom. Bäst för Sverige att ni bjuder på sol när vi kommer hem, annars åker jag igen! Närå
Aja, som sagt drygt en vecka kvar av denna resa så ska njuta om möjligt ännu mer nu de sista dagarna. Ta vara på varje sekund..
Det här har utan tvekan varit det bästa jag gjort i hela mitt liv. Men den människa jag älskar allra allra mest! Underbara resa!

Får se när vi har internet igen
Hörs då!

Puss

Kommentarer
Postat av: Magdalena

Hej! Ha en mysig midsommar och hoppas middagen blir bra:)Här verkar det också bli sol och varmt imorgon, så det blir nog en härlig midsommar men saknar er!Fira nu 2-årsdagen och NJUT av dom sista dagarna. Puss och kram, älskar och längtar efter er<3

2012-06-21 @ 21:50:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback