I Milano

2012-06-21 / 22:39:17
God kväll!
 
Nu är vi i äntligen Milano, Italien. Efter en jäkla tågresa hit. Dom byggde om spåret lägs vägen så vi fick byta tåg sammanlagt fyra gånger, plus en bit i buss också. Men som sagt, nu är vi här. Lyckats hitta ett bra och billigt hotell precis i centrum också. Kanon!
Nyss ätit en riktigt god kebab. Jag som inte äter kebab, men här är den helt annorlunda än hemma. Dock sjukt stark. Så nu är vi mätt och belåten.
Jag sitter nere i lobbyn och Victor är uppe på rummet och kikar fotbollen. Internet funkar inte på rummet så därför sitter jag här nere en sväng. Mejlar lite med Amanda också, som jag saknar tösen min!
Längtar lite hem till mina fina vänner och min familj nu. Är så mycket jag vill berätta och ja bara umgås. Men snart så är vi hemma igen!
 
Imorgon börjar vår vistelse här i Milano på riktigt. Då ska vi utforska staden och vad den har att erbjuda.
Jag håller er uppdaterade, dock utan bilder tyvär.
 
Nu ska jag upp och pussa lite på prinsen
Imprgon firar vi tvåårsdag kan man säga. Första gången vi träffades imorgon, för två år sen alltså.. Midsommar i Hoting/brattbäcken. Bästa nånsin!
 
God natt
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback