Marknaf

2012-06-23 / 14:24:56
Hej folket!

Idag är ingen bra dag men ändå är det de..
Njuter av 30 graders värme men magen mår inget bra. Enbart en pina att behöva röra på mig idag. Hade helst bara velat ligga i sängen och göra ingenting. Men är man utomlands och det bara är några dagar kvar då känns inte det okej!
Så vi har varit på marknad idag. Blev inte så mycket handlat men en liten present iaf blev de. Köpte med oss lite färsk frukt att knapra på också..
Efter några timmar På marknaden gav vi oss in mot stan, tog en fika och här är vi nu. På hotellrummet. Vet inte vad resten av dagen bjuder på. Till att börja med ska jag ta en siesta och hoppas på att magen blir bättre, sedan ska vi nog se em-fotbollen ikväll..

Är verkligen hur god mat, glass och allt här. Men min mage verkar ha fått nog av alla onyttigheyer och vitt mjöl. Men den får alt stå ut för jag är på semester. Får bli ändrade vanor först när jag är hemma igen!

Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback