pa fastlandet igen

2012-06-15 / 09:15:10
Hej pa er!

Nu ar vi tillbaka pa fastlandet igen. Eller sitter ihop med Sverige, som Victor valde att saga.
Ar tillbaka i Aten igen efter tva soliga och mysiga dagar pa Kreta. Dar vi enbart tagit det lugnt, solat och badat. Riktigt harligt faktiskt! Nu ska vi spendera dagen har innan vi aker vidare uppat i Europa. Vart vi ska far ni veta senare nar vi ar framme.
Det ar varmt aven idag, for ca 30 min sedan var det 33 grader i skuggan. Men bast att ta vara pa varmen nu nar vi ar har. Som de later hemifran ar de inge finvader direkt. Far se till att ta med solen nar vi kommer hem!

Har aven lyckats gjort av med lite pengar har nere och unnat mig en och annan pryl. Bla tre vaskor. Skyller pa min fina mormor, hon som gett mig den genen ;)
Antligen hittat en fin langklanning ocksa, som jag letat. Tjatat i ca tre mander innan jag akte att jag skulle kopa nagon fin och nu ar de gjort! Kopte mig en lite finare langklanning hemma pa Indiska innan jag akte, sa den har ar lite mer vardaglig och i en fin somrig farg. Tokgillar den!

Nog om de, Hoppas allt ar bra med er dar hemma.
En kommentar eller tva vore roligt ocksa. Sa jag vet vilka som laser har!

puss pa er

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så klart jag läser. Jättekul att läsa. Vi tänker på er och hoppas att ni har det tokbra. Men det verkar ju så...
Såklart att du ska unna dig något, shoppa det är ju det vi tjejer är bra. Gillar själv långklänning det döljer mitt fula knä. Sköt om er och var rädd om er.

2012-06-15 @ 20:34:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback