På svensk mark igen

2012-06-26 / 23:08:50
God kväll och hej Sverige!

Nu är vi tillbaka på svensk mark igen. Dock sjukt segt att vara i Sverige men inte få åka hem till Östersund direkt. Utan först måste vi spendera en natt på Skavsta flygplats där man tydligen inte får sova för det ser inte bra ut. En liten jäkla flygplats mitt ute i ingenstans, en liten restaurang och sen var det inte så mycket mer. Hur tusan ska man lyckad hålla sig vaken här hela natten? Blä vad trött man lär va imorgon.. Bussen går härifrån kl 05.30 sedan tåg från Nyköping till Stockholm 06.07 och sedan tåg från Stockholm till Östersund ca 7 någon gång. Inte för ens då får man sova, jippi! Jag som är så sjukt beroende av sömn. Aja vi har ju klarat de andra nätter på den här resan, klart vi klarar det en sista också. Sen är vi hemma i Jämtland igen.
Även hunnit pratat med mamma, pappa och mormor i telefon redan. Helt otroligt vad man inser att fyra veckor är länge. Länge sen jag saknat dom så här mycket. Ska bli riktigt mysigt att få åka hem på torsdag och vara där över helgen. Jag längtar!

Nä nu ska jag ta mig ett äpple och hitta på något skoj för att fördriva tiden.
Ha en trevlig kväll
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback