Tisdag

2012-03-20 / 09:44:02

God morgon!

Har redan varit vaken i snart två timmar, olikt mig. Men är ju som sagt inte ledig idag. Börjar dock inte för än kvart i elva, när jag slutar vet jag inte än.
Klev upp vid åtta när Victor klev upp, fixa lite tvätt och efter de har jag suttit i telefon. En del människor är ju speciell alltså. Ska man arbeta som telefonist för ett företag borde man åtminstone vara trevlig mot folk som ringer, men icke!
Där emot pratade jag med en söt telefonist i samtalet efter. Och hon var väldigt angelägen om att hjälpa mig så vi får väl se då.

Nu äter jag en redig gröttallrik till frukost så jag orkar hela dagen. Är faktiskt lite nervös så har lite svårt att svälja gröten. Men de kommer nog gå bra!

På återskrivande
Ha en bra dag läsare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback