Bra dag

2012-05-10 / 19:06:43

Hej!

Den här dagen Har varit en bra dag.
Vart först otroligt less när min arbetsdag endast blev 1 1/2 timma lång, slutade alltså strax efter nio. Men sen när jag kom ut och insåg att det var sjukt fint väder ute så sken jag upp lika mycket som solen själv.
Tog en promenad hem till lägenheten, otroligt skönt väder att gå i. Gjorde iofs inte särskilt mycket hemma men vid ett tiden begav jag mig ner mot stan för att träna första passet. Och det gick faktiskt över förväntan. Riktigt bra pass blev de. Ganska lugnt eftersom de var de första på länge. Men e stolt över mig själv att jag ens tog mig dit!

Sen efter de umgicks jag lite med A med man. Snacka strunt och tog en fika på stan.
Nu sitter jag hemma igen. Har nyss gjort en paj till middag. Och efter de blir det lets Dance och mys med prinsen.

Oj långt inlägg.
Men så har min dag sett ut!

Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback