Sönder stressad hjärna

2012-05-22 / 07:06:23

Skit morgon!

Är så sinnessjukt trött så tror ingen fattar. Brukar Aldrig ha ont i huvvet men idag har jag de. Jag längtar ihjäl mig till min och Victors resa. Men samtidigt verkar hjärnan fucka sönder totalt och stresstänka all The time!
Kan typ inte sova ordentligt, kan inte vara vaken en minut utan att tänka på en massa saker jag måste packa, göra och hit och dit. Hoppas verkligen att den här stressen släpper när vi väl åkt. Annars vette tusan hur de här kommer bli.
Är dock ganska övertygad om att Victor i vanlig ordning kommer lugna ner mig och få mig att njuta av varje sekund vi är iväg.
Vi har i alla fall planerat rutten nu och sen avslutas i Milano. Hej Zlatan!

Nu vet ni lite hur de ligger till.
Ingen skönhets sömn för mig alltså!

På återskrivande
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback